5710. Вільшанська Сельва. 12 км

Нитка маршруту: с. Розсошенці – с. Вища Вільшана – с. Нижня Вільшана – с. Сапожино

Додатково: с. Сапожино – луками до Ворскли – лісами вздовж Ворскли – до с. Буланово

Початок маршруту. – Виїзд з Полтави в бік Кременчука, дорожній знак “Кінець с. Розсошенці”.
Закінчення маршруту. – с. Сапожино, в додатковому варіанті – с. Буланово.
Протяжність маршруту. – 12 км.

Протяжність додаткового маршруту – 11 км

Протяжність разом з додатковим маршрутом і поверненням до Полтави – 37 км
Набір висоти (всього підйому). – 229м. разом з додатковим маршрутом і поверненням до Полтави.
Дорожнє покриття. – на основному маршруті – Асфальт – 3 км. Грунт – 9  км
Небезпечні ділянки. – 1. – Спуск до с. Вища Вільшана – достатньо крутий спуск, колія і промоїни на дорозі.
Оптимальний сезон. – пізня весна, літо, рання осінь. В інший час за умов сирої погоди маршрут практично непроїздний
Туристичні об’єкти. – відсутні
Карта-схема. подивитись

Трек тут
Додаткова інформація.
Опис склав. – Олескандр Іваніна (oleksandr.ivanina@gmail.com)

ОПИС

Ділянка 1-2. 0-4,4 км. Розсошенці – Вища Вільшана

Початок руху від дорожнього знаку “Розсошенці” в напрямку “південний захід” з лівої від траси сторони. Рух грунтовою дорогою вздовж садка, далі поворот ліворуч (0,3 км, Пд) і рух без зміни загального напрямку найбільш накатаною грунтовою дорогою. На точці 3,9 км дорога поверне праворуч (Пд-Зх) і почнеться спуск до Вищої Вільшани. Спуск – небезпечна ділянка. Колія, промоїни, в кінці спуску – крупний гравій. Спуск виводить на асфальтовану вулицю.

Ділянка 2-3. 4,4-9,1 км. Вища Вільшана – Нижня Вільшана.

Не дивлячись на те, що асфальтована вулиця уходить ліворуч, продовжуємо рухатися в попередньому напрямку, спускаючись на невеликий луг. Дорога, перетинаючи місток, виводить до дачних будиночків, повертає ліворуч (Пд-Сх). Рухатися крізь дачне селище, виїхати в урочище. Необхідно триматися лівої сторони, не повертаючи праворуч. Дорога час від часу ставатиме зарослою, однак проїздною. Вона виводить на край лісу з мисливською альтанкою (6,8 км). Від цієї точки – поворот на 90 град. ліворуч (Сх). В’їзд до вологого лісу. Дорога перетинає напівзруйнований місток і починає підніматися, доходіть до квартального стовпчика лісництва (білого кольору), від якого необхідно повернути праворуч (7,4 км, Пд) і рухатися далі – аж до села Нижня Вільшана.

Ділянка 3-4. 9,1-11,7 км. Нижня Вільшана – Сапожино

По селу – гравійна, згодом асфальтована дорога – до Сапожина. Сапожино – кінцева точка маршруту. Виїзд на Полтаву – асфальтованою дорогою через Пожежну Балку, Великий Тростянець, Щербані.

Додатково

Ділянка 4-5. Сапожино – Буланово

не доїжджаючи до села, поворот праворуч на луки. Рухатися бл. 20 м до мосту через потік. Не перетинаючи міст, повернути ліворуч і рухатися вздовж потоку (Пд). На точці 14,2 км. дорога змінить напрямок (Сх) і через кілька метрів увійде в ліс. Рухатися “основною” дорогою, уникаючи відгалуждень в сторони. На точці 15 км – мисливська альтанка і чудовий пляж. Дорога, то йдучи вздовж русла, то відходячи від нього в навколішні луки та ліси, через 7 км виведе до підвісного містка в с. Буланово (21,8 км.). Це – кінець додаткового маршруту. Повернення в Полтаву – асфальтом через с. Буланово, В. Тростянець, Щербані, або скориставшись першою частиною маршруту “Кантрі вниз по Ворсклі”

Один коментар да статті 5710. Вільшанська Сельва. 12 км

1. Олександр сказав:

Був у багатьох зі згаданих місць та сел, але Верхні Вільшани не траплялись. А якшо вірить Гугл-планеті, місця там не на шутку цікаві.